Pagini

Prezentare

Creator Blogg: =DoRu=
Administratori:
=DoRu= (Matei Tudor)
Dna.Diriginta(Buzea Magdalena)
MaRiuS(Marius Dovleac)
LiKe(Valy Parvu)

IN CURAND VOM INCEPE SA POSTAM ODATA CU TOATA CLASA.
Mai avem de lucrat dar o sa iasa bine .

Bafta all :)

miercuri, 13 martie 2013

Mama-Anghel Bianca


                        Mama

                           Anghel Bianca

 

Mama-i primăvara  verde,

Dumneaei e o poveste.

Este raza mea de soare,

Străluceşte zi şi noapte!

 

Ea mă-nvaţă cele bune,

Care mă ajută-n lume.

Viaţa ei e o poveste,

Şi tot mai frumoasa este!

 

Se gândeşte doar la mine,

Ştie cum să-mi fie bine.

Are glasul cristalin,

Faţa, ca cerul senin!

 

-         Mama mea, eu te iubesc

Doar la tine mă gândesc.

Chiar dacă eu voi pleca,

Vei rămâne mama mea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu