Pagini

Prezentare

Creator Blogg: =DoRu=
Administratori:
=DoRu= (Matei Tudor)
Dna.Diriginta(Buzea Magdalena)
MaRiuS(Marius Dovleac)
LiKe(Valy Parvu)

IN CURAND VOM INCEPE SA POSTAM ODATA CU TOATA CLASA.
Mai avem de lucrat dar o sa iasa bine .

Bafta all :)

miercuri, 13 martie 2013

Puscasu Catalin TeOdoR-Mama

 
1       Pentru ziua ta, mămico,

Ţi-am cules un ghiocel,

Şi cât de mic îl vezi cuprinde

Toată  primăvara-n el.

 

2       De la ea ştiu tot ce ştiu

Ea mi-arată cum să fiu

Cum să merg, cum să vorbesc,

Drum în viaţă să-mi croiesc.

 
3       Sărut mâna, mamă bună,

Rog şi florile să-ţi spună

Cât îmi eşti mie de dragă

Să-ţi dau inima întreagă.

 

4       Ţi-am adus o albăstrea,

Din grădina noastră

Mamă, azi, de ziua ta

S-o aşezi în glastră.

 

5       Azi doresc mamelor toate,

Bucurie,sănătate,

S-aveţi parte doar de bine

Şi multe zile senine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu